Nuorten harjoitukset


Triathlon Vantaan junnujen toiminta on aktiivista ja hauskaa!  

Seura valittiin vuonna 2017 Triathlonliiton vuoden junioriseuraksi.

Seura sai marraskuussa 2019, Suomen ensimmäisenä triathlonseurana, lasten ja nuorten Tähtiseuratunnuksen laadukkaasta seuratyöstä.

Nuoret on jaettu isompiin junnuihin ja pikkujunnuihin. Isommat junnut treenaavat viitenä päivänä viikossa ja pikkujunnut treenaavat kolmena päivänä viikossa.

Tervetuloa mukaan porukkaan kaikki 7-18 -vuotiaat uimataitoiset junnut. 

Jos kiinnostuit, ota yhteyttä:
marko.riitijoki@gmail.com


Junnujen (13-18 v.) harjoitteluryhmä (tammi-toukokuussa):

  • Tiistai klo 7:10-8:10 Tikkurila (uinti)
  • Tiistai klo 17:00–19:00 Hakunilan pommari (juoksu+lihaskunto)
  • Keskiviikko klo 18:30–20:30 Tikkurila (juoksu+uinti)
  • Perjantai klo 17:00–19:00 Jakomäki (uinti+jumppa)
  • Lauantai klo 9:40–11:30 Myyrmäki (jumppa+uinti)
  • Lauantai klo 15:00–17:00 Hakunilan urheilupuisto / pommari (juoksu+jumppa) tai 18:00-19:15 pommari/Liikuntamylly yhdessä aikuisten kanssa
  • Sunnuntai klo 8:15–12:30 Hakunila (uinti+pk-lenkki; juoksu/pyörä/hiihto/vaellus).

Pikkujunnujen (7–12 v.) harjoitteluryhmä (tammi-toukokuussa):

  • Keskiviikko klo 18:30–20:30 Tikkurila (juoksu+uinti)
  • Perjantai klo 17:00-19.00 Tikkurila (uinti+jumppa)
  • Sunnuntai klo 9:00–11:30 Hakunila (uinti+ulkoilu; juoksu/hiihto/vaellus/pyörä)
Kevätkaudella 2020 nuoret voivat osallistua seuran Spinning-vuoroille torstaisin klo 19-20, Tapanilan liikuntakeskuksessa.


Seuran uimakortilla voi käydä ohjattujen uintien lisäksi uimassa arkisin Hakunilan ja Tikkurilan uimahalleissa alla olevien aikojen mukaisesti.

Hakunilan uimahallissa:       

  • Ma klo 6:00–15:00
  • Ti klo 10:00–15:00 
  • Ke klo 10:00–15:00        
  • To klo 6:00–15:30    
  • Pe klo 6:00–8:00 ja 10:00–15:00

Tikkurilan uimahallissa:

  • Ma klo 6:00–15:00
  • Ti klo 6:00–15:00
  • Ke klo 9:30–15:00
  • To klo 10:00–15:00
  • Pe klo 6:00–15:00



Triathlonistin polku on kuvaus siitä, millaisia asioita triathlonistin olisi hyvä tehdä lapsena ja nuorena matkallaan aikuisurheilijaksi. Polku kertoo konkreettisesti sen, mitä taitoja, harjoitusmääriä ja valmennuksen sisällön painopisteitä urheilijan polulla tulisi olla eri ikävaiheissa.
Tutustu polkuun  täältä >